Olycka...

Japp det är vad rubriken säger... Jag måste vara den mest olycksdrabbade person i när det gäller krockar etc..

Nu har man varit framme igen.. Vad fan hänt nu?! Tänker ni säkert....

Idag när jag var påväg hem ifrån jobbet så fick jag en bil framför mig.. Gick väldigt långsamt. Jag höll avstånd och så helt plötsligt så tvär nitar bilen framför.. Och det resulterar ju i kedjereaktion. Så jag tvärnitar jag med och han bakom mig kom nog lite för fort in.. det blev ett par svarta sträck och sedan en del märken på min bakskärm... Dock inget farligt.. Men men... Jag har fått ont i nacken nu.. Vet inte om det är något att kolla upp... Jag får se om det blir värre imorrn..

Men hans bil blev i stortsätt bara skit... Bra Citroen ni vet att gör man bilen i sten så går dem inte sönder :D...

Dagens händelse istortsätt.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback