Hemmafester vart tog ni vägen.....

Ja, vart tog våra kära hemmafester vägen.. Det är fasiken lite små synd att inte fler har den tanken att umgås hos någon och ha hur kul som hälst med de nära kära och deras kompisars kompisar etc.. ledet kan bli långt.. Men kommer man ut på krogen så är det som att man tar ett gäng och sedan lägger en granat i mitten och BOOOM !!! så är alla utspridda på hela stället.. Som man kanske ser någon gång underkvällen..

Visst krogen är ett socialt ställe att umgås på.... Bra ställe för alla vi singlar som tror att vi ska hitta oss ett ragg på krogen och älska den personen i all evighet.. Jag tror mer på att man träffar någon mer på en hemmafest. Man ser ju bara på förfesterna äger ju. All närhet etc..

Aja, nu låter man som en liten gnäll hund. Men jag var bara tvungen att skriva av mig lite. :D Var ute föresten igår en kort sväng.. Då insåg jag att det var fan inte kul att gå ut ensammen. Men sedan var jag inte i läge för att festa.. Har jobbat stenhårt och sedan dricka på det är som att ge en yberaktiv unge en sömntablett.. :D

Aja, 2st inlägg på loppet av en natt.. .WTF happening here :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja va hände...? va inte igår du skrev ngt här.. måste vara säga att det faktiskt går att ragga på krogen, funkar hur bra som helst! ;)

2009-06-03 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback