Biljetter är nu bokade....

Party party

Som sakt var. Nu är biljetterna bokade till Kirunafestivalen 25/6-28/6. Jag har och bror min kom överens om att vi skulle ta och gå på denna.. Då jag ska upp och hälsa på honom där han jobbar. Ska bli fett kul.
Starka band som kommer att spela där iallafall.

Turbonegro
Sonic Syndicate
Takida
Ulf Lundell
Timbaktuu & Damn !
Thåström
E.M.D
Måns Zelmerlöf
Adiam Dymoff
Johan Palm
Bullet
Sofia Jannok
Jerry Williams
Coldspell
och....
Sisst men inte minst.....
MORA TRÄSK !!! - Kan ju säga att jag ska vara första man som klänger på staketet längstframme vid scenen.. och hoppa loss..

Aja, något att se fram emot på semestern....Ska bli fett najs ! Längtar redan...

Kommentarer
Postat av: jessica

ta massa kort på takida åt mig (aa)

2009-05-31 @ 16:16:04
Postat av: Micke

Vi fårse vilket tillstånd jag är i när de spelar :D... Om jag hinner att ta kort på dem oxå... men det ska nog fixas en del bilder... :D

2009-06-01 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback