Nu närmar det sig....

Woohoo ! Nu är det inte långt kvar till teh big happening. Idag har jag beställt tågbiljetter till Kiruna och imorrn blir det att försöka få tag på någon om att få tältplats någonstans. =D

Vad har man gjort idag då ? Jo. jag har varit duktig idag och tvätta toalett och kök samt damsugit och torkat av golven.. Sedan fick jag oväntat besök. Det var trevligt.. Dock ingen söt flicka utan det var en snubbe ifrån Hyresgästföreningen som gick och raggade kunder. Så han lyckades ragga upp mig.. :)

Så nu väntar man bara tills att den 24juni kl. 18.00 kommer man sitta på tåg upp till Stockholm och sedan for man vidare till Kiruna i Nattåg. Förhoppningsvis kommer man i samma hytt med några trevliga tjejer eller killar och inte någon tjurig typ...Sånt som märks.. Det är det som är lite spännande oxå =).

Aja det var allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback