Onsdag...

Vilka seriösa titlar jag kommer på.. Helt otroligt.. och vilken seriös blogg det är oxå.. Kan inte fatta hur många bilder som hälst..... Fattar att denna kan vara rätt så trist att läsa.. Men det ska vi försöka att ändra på.. :D Men det är inte lätt.

Aja vad har hänt... Jo idag var det 4:e passet MMA och idag var det fasiken MICKE tempo på hela passet.. Hetl otroligt. jag kom inte ut där ifrån som i måndags med spykänsla.. Så nu har man fått lite mer grepp och sådana saker att öva på.. Blir kul..

Sedan har man hoppat på med att börja käka keso... Det måste ju vara en bra rätt som någon har kommit på.. Jag kan ju säga som så här att man ska INTE köpa den med äpple, päron och vanilj.. Visst första skeden smakade det ju som GB:s päron glas.. Men den andra, tredje och etc. etc. Smakade inte lika gott. Tänkte ett tappert försök innan slänga skiten att vi slänger i massa kanel så blir det nog bra... Det funka faktist.. men det blir nog att köpa den smaklösa till nästa gång tror jag.. Jag ska lära mig att äta det....

Det var väl allt.. Som jag skrev innan.. Jag ska försöka att ta bilder och lägga upp lite mer.. Ser roligare ut då..

OVÄR ÄND AUT !

Kommentarer
Postat av: Bouvin

Bara att trycka ner skiten grabben...hoppas att du har mindre blåmärken än vad jag har idag. Calle gick hårt åt mig igår hehe. Men smårta är vekhet som lämnar kroppen:)

Postat av: Thina

Bleh, försökte lära mig att äta Keso, men naee... det gick fan inte. :) Jag testade att ha i allt möjligt, banan, äpple, kanel... men det gick inte.. Jag tyckte inte om det. :)

2008-09-11 @ 18:12:53
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback