Måndag....

Ja då var det måndag igen. Ny arbetsvecka, ny träningsvecka och nya mål att försöka hitta på.. Jag vet ju dock hur veckan kommer urarta sig lite så här i förväg. Träningen är ju iallafall 2pass MMA och sedan en joggingtur och minst 1 prommenad..

Vad hände i helgen då förutom fredagen.. Var totalt sönder körd i lördags. Hade på dagen överskottsenergi på något sätt så jag städa lite i sovrummet och diskade lite. Sedan så när jag inte hade något att göra blev jag rastlös. Så då fick det sitta en stund framför datorn.. Sedan kom Malin, Vanessa och en kille som heter David över till mig och vi fixade iordning tacos för 3ggr i rad nästan denna helg... Inte bra för den kost jag går efter :(. Men men, får köra hårdare träning denna vecka... Bara straffa sig själv :D. Sedan så blev det Rockband och vi rockade gärnet..
Även om man var mycket seg och trött så gick det faktist bra..

Sen ¨på söndagen så blev det att åka med mor och far till Ikano och kolla lite. Köpte en present till brorsan min som vi skulle fira på dagen.. Det var trevligt. Är stolt över mig själv att jag avstod de goda kakorna och bullarna och tårtan.. Man kan ju säga att det var rätt segt att sitta med en slät kopp.. Men men, jag hade ätit mycket tacos så då får jag skylla mig.. :D

Har sett Wall-E och Wanted i helgen.. De var bra faktist.. Digga Wanted cool film. Nu väntar man bara på att spelet ska komma oxå.. Hoppas på att det är lika coolt :D.

Aja, nu ska man väl återgå till arbetet igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback