Jogging tur med smak av öl...

Japp så kan man säga att fredagen blev. Det börja med att man jagade hem ifrån jobbet och hoppade i joggingkläder för det var ju dags för den första jogging turen på vårat träningsschema. Vi gick först förbi ICA för jag skulle hämta ut mina grejjor som jag hade beställt. Det roliga med det är att Bouvin beställde nästan lika grejjor dan inna mig och jag får det snabbare än honoom.. Moahahaha. :D

Efter vår jogging tur som blev 3varv(3km) på Saabspåret så var det bara att jaga hem duscha och sedan ut och möta upp en kompis. För det var taco och film som gällde. Det blev lyckad taco och det blev Madagaskar som underhöll oss under matstunden.

Efter filmen och maten var nästan uppäten så fixa jag iordning mig lite och sedan drog vi till bouvin och satt och snackade lite där. Sen efter det så blev vi bara mer törstiga och då gick vi ut och tog en öl. Först var det tänkt att gå till 55:an men det var ju någon... nämner inga namn.. som hade glömt sitt legg hemma eller rättare sakt skitit i att tagit med sig det ... Så då var det lönlöst att komma in där. Så vi drog till magnolia, svepte en öl där, för de stängde rätt så snart när vi kom där. Sedan så drog vi till Mörners. Där blev lite små snack och ett par öl. Sedan när det stängdes vid 1 så drog vi hemmåt allesammans..

När man väl var hemma så slogs Saw 3 på.. Det är en bra godnatt saga :D Så man kan säga att det var en lyckad kväll igår... Just i skrivande stund så håller jag på att somna.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback