Back on the track...

Tjoho ! Nu är man tillbaka igen och förhoppningsvis ska man väl bli lite bättre på detta med att blogga.. Det är ju inte så svårt att skriva.. Dock skulle jag ha skrivit ett litet inlägg angående min norgeresa.. Men det har inte blivit av.. Men det kommer... Jag ska inte lova något.. :D Men det som hände idag var bra.. Jag har äntligen hittat något som är kul och ger träning oxå.. Det var nog det jobbigaste man har varit med.. Dock slår det nästan inte vandringen.. Men det är en annan historia.. Det kallas MMA och är en kampsportsgren som innehåller många olika stilar. Det är lite mer Ultimate Fighting i det.. Kul som fan.. Dock så kramades vi mest idag. Men det är ju som sakt var grunderna. ¨ Så det var väl allt jag ville skriva.... Tack Bovan att du pushar mig.. Det är bra.. :D Man måste ju ha någon som sparkar än i röven. :D Over and out

Kommentarer
Postat av: Bouvin

Sparkar dig i röven??!! Det räcker fan inte...Drar jag på mig en latexdräkt med hål i grenen och en blåslampa i ena näven o en ridpiska i andra så kanske jag kan få fart på dig:) Hoppas bara att vi får plats nu...

2008-09-02 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback