Aguson...


(En underbar bild på ifrån en underbarkväll)

Ska man sammanfatta helgens bravader då.. Rätt svårt att korta ner allt men eftersom det finns lite att skriva om. Men men, ska försöka. Helgen började med att man gav sig iväg lite lätt små stressad emot elljusspåret vid Saab och skulle ut och springa med Bovin och Eve. Det gick bra, vi sprang 3varv var av det sissta så spurtade man upp för den långa jobbiiga backen.

Sen efter att ha nästan sprungit hem hoppa in i duschen och sedan strax efter det så kommer Jonas & Co och hämtar upp mig. För det var dags för some Aguson och Östra Ågatan Band i Motala.
Efter att ha åkt i en bil med att peppa varandra, genom Hejaklacks vis så kunde man ju inte sitta stilla länge när vi kom ut dit. Aguson spelade och vi hoppade som idioter som om vi uppfann hoppdansen igår. Skrålade som om vi var ett fullsatt Ullevi. Det resulterade till att jag blev mycket hes. Kunde knappt prata :D.

På lördagsmorgonen (kl13.00) så gick jag över till Bovin. Vi satt och var mycket sociala. Satt vid varsin dator och spelade Titan och käkade korv med bröd :D. Det var kul. Det var grunden till kvällen som skulle utspela sig hos Calle. Men vi var tvungna att gå hem till mig och damma av guran och trumsättet. Det var ju dags för Rockband :D. Då var det bara att göra grogga och sedan spela som en idiot.. Gick bra.

Vid 11-12 tiden hos Calle så började folk dra lite i sig och kändes som att det var dags att dra vidare.. JAg drog till 55an och de andra gick hem. Jag träffade på Onykte och ett gäng där. Bland annat så träffade jag halva Östra Ågatan :D. Så det var trevligt. Vi satt och flumma där ett tag och sedan var det hem där ifrån med...

Nu har jag bild med i min lilla blogg oxå.. Tyckte den var så snygg :D.


Kommentarer
Postat av: Thina

Skitsnygg bild. :D:D:D Tack för en skitkul kväll! P.S. Du kommer ihåg att du är skyldig mig en öl va? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback