Nya äventyr...

Ja, vad ska man säga, största äventyret hade jag igår när jag hade lånat en bil av Mava, för att jag hade min på service. Kan ni gissa vad det var för bil ? En Ford Fiesta 1.1 årsmodel stenåldern med lyxig anti servo.. :D Men man ska väl inte ge den allt för stora betyg. Det första man ska säga om den är att det var en ny upplevelse som jag fick vara med om igår. Det är nog första gången sen jag satte mig bakomratten jag har känt mig lite osäker på den bilen.. Kändes inte tryckt att ha runtan ca 20cm ifrån äns ansikte. Men det funkade..

Idag har man fastställt att nu blir det en resa upp till norrare brädgrader, till färgens och korvens huvudstad (ni får lista ut själva vart det är jag ska :P ). Vad ska du göra där ? Därröö.. :D Dock vet jag inte vad jag ska hitta på på söndagen.. Ska se om man hittar något Airsoft Team som man kan hoppa på och lira lite Airsoft :D... Sånt som märks.. Tar det som det kommar..

Over änd aout..


Kommentarer
Postat av: Thina

Du ska till Falun??? :P

2008-06-29 @ 11:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback