Glad Midsommar...

Nu ska vi summera äns fina råfylla under den fallosymbol som får oss i samma sinne som en 3:åring. Japp, jag snackar givetvist om den beryktade och glädjande Midsommar. Milstolen varje år.. Det är bara att se ljusare tider... PANG så blir det bara mörkare och mörkare... :D Det är som att man klädrar på ett berg och sedan kommer man till toppen (Midsommar) så sedan går allt nerför bara.... Eller kanske inte.

Vad gjorde jag då ? Jag skulle varit hemma men det blev det inte. Jag for först upp kl. 9.00-12.00 till jobbet och skulle fixa en kunds kassa och sedan var det bara hem och fixa till äns lägenhet som har fått "Rent Hus" stämpel av äns kära mor. VADDÅ ?! Det är ju en ungkarlslya ! =D. Mamma är go hon. Så det var bara att ränsa upp alla kläder som man hade utspridt över hela lägenheten och börja tvätta. Under tiden det skötte sig själv så städade jag allt. Och jag kom fram till att så som det ser ut nu i lägenheten ska jag testa att ha det.. Iallafall se ut en speciefik städdag i veckan.. Anar att det blir lördag... Sedan så kom Anna över och det var trevligt. Alltid kul med lite sällskap, då var det bara att sätta igång med maten. Blev grillad entrecoté, färsk pärra och Tzatziki (ordet som ska vara svårt att stava). Det var mycket gott.
Efter maten så gick vi ut en sväng och kollade läget i området.. Det var rätt dött. 

När vi kom tillbaka till mig så slängde vi på SOS - Sällskapsresan för att komma i Midsommar känsla =D, sedan sattes kaffet på och vi åt av Annas kanelbullar. De var goda de och sedan hennes mors toscakaka.. Den var mycket god den med.. Alltid gott med hembakat. Fattar inte de bagerier som skyltar med att "Vi har hembakat" =D Alltid så tänker man då, hmm bakar dom det hemma och transporterar brödet till butiken... (ni som har hört hassan fattar vad jag menar).

Sedan drog vi till Åtvid. Jag var snäll och körde hem henne och jag drog hem till mina föräldrar som jag nu sitter och skriver detta..

I skrivande stund så har detta hänt..

Jag vaknade idag vid halv 1 och sedan ringde och störde Leffe lite. Så det bar av till honom och det började med att diskutera lite om vår utrustning i Airsoften. Sedan så började vi pilla lite på våra västar och tillslut så hamnade vi bakom varsin Xbox konroll och lirade lite Army Of 2 och sedan när man väl skulle hem och äta så lockade Leffe än med Taco... det kan man ju bara inte motstå. =D Så det blev att vi åkte och handla det och sedan hem och fixa till det.. Sedan så fick jag välja en film och det blev "Transformers" den är så bra.. Sedan var den dagen...

Ovär änd aot !

P.s Ska komma in och försöka lägga mins 2 inlägg i veckan på denna blogg.. d.s


Kommentarer
Postat av: ida

Vilken lugn o skön midsommar du verkar haft...annat än vad det va här. Vi va ute i skogen och festade, med jättehög musik o massa roliga människor. Massa torr jord som dammade..det va svart över allt..tom hårbotten va svart.. :/ Men kul va de.. :) Du får ta och komma ut till ön och träffa allt roligt folk o festa lite med oss.. :D

2008-06-22 @ 12:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback